Thursday, December 16, 2010

manage me

huah!
see... awal2 dah mengeluh. cube bg salam ke, ape ke, kan ke siuman sikit nampak.
Assalamualaikum, tak jawab dose. :)

hari ni, 30% dari ape yang terbuku tibe2 diluahkan secara zahir dengan kata2. ewah... bukan sellau ke luahkan? opss, ni lain, tu lain. konon! ok, baru pulang dari negeri Siti Nurhaliza, saje tak mau sebut negeri Pahang kan. Putar alam kuat budak ni! Dekat je. Tp bak kate buya, dekat pun tak pe, tukar lah angin sikit. Betul juga kate buya tu. At least dari terperuk kat umah, amek la angin sikit kat mane2. Tp malangnye, penderong amek angin tu takde. Klau ade pun paehal ye? Macam dah jadi laki aku lah pulak. Kan ke naya tuh.

Nothing special, sbnrnye, aku pun tak tau mendape yg berjaya menjadikan aku ckp menda tu special. Ok, saya susah memuji. Tp tak pulak senang mengeji. Eceh, tbe2 rase mc tipu pulak. Ntah la, saye pun tak tau saye mcm mane. ok, tak mau lah cakap pasal ni. Sebab tak tau. Haha. Giv up pulak tbe2. Sekarang nak cakap pasal goals yg tak berape nak tercapai dsebabkan ade mende2 gini lah. Saye sbnrnye, kalau dah plan, tibe2 tak jadi, frust lah saye. Walaupun, nmpk mcm best je kan cz tak jd dsebabkan nk makan angin (konon makan angin gastrik aku menahan lapo sebab membatu je dlm hotel ade la!). Tp sy tetap frust.Sekarang dah 16hd, tggl lagi 2 mggu cuti. Oh, Oh! 2 mggu terdahulu blalu bgitu sahaja! Damn!

Saya perlu kuatkan semangat. Mungkin dlm mase terdekat ni akan ke KL. Oh, tergantung lagi niat dhati. Tapi takpe. Akan cube publish sebyk mgkin menda kat sini. Bukan ape, siape tahu, tak dapat jumpe lagi blog ni d mase akn datang. Ajal maut semakin hampir. Moga ape yg saya impikan tercapai lah. Ok,lah. Pics g Kuantan ari tu pun tak transfer pun lagi. Lain kali sy letak k. Bubbye~

1 comment:

MonoSodiumGlutamate said...

ohhh,so how g kuantan?hope u enjoy urself.
still ade mase lagi,so jgn tlalu memandang ke blkg,pandang depan dan buat yg terbaik utk diri k,gud luck!